Wat heeft impact? Zijn daar criteria voor?
Welke uitgangspunten willen wij hanteren, als penvoerders Cultuureducatie met Kwaliteit in Overijssel?
* Kies één van de artikelen hieronder.
* Welke kenmerken van en/of kanttekeningen bij impact worden er genoemd?
* Schrijf ze bij elkaar en deel met je collega-penvoerders.
* Bepaal samen welke uitgangspunten wij willen gebruiken om impact aan te tonen.
- – Is het meten van de impact van kunst en cultuur goed en nuttig? – GO
- – Impact van cultuureducatie, kun je dat meten? – GO
- – Wat is impact – De betekenis en het belang van impact voor cultuur – GO
- – Nut, rendement, impact: is dát de kern van kunst? – GO
- – Cultuureducatie verdient een integrale plek in het onderwijs – GO
- – Effecten van cultuuronderwijs – GO
- – Impact meten – hou het simpel – GO
- – Cultuureducatie draagt bij aan leeropbrengsten – GO
- – Impact meten – leer hoe DutchCulture het aanpakt – GO
- – Impact van kunst en cultuur – GO
Je vond je artikel niet goed genoeg?
Zoek een ander artikel dat niet in de lijst staat en gebruik dat.
Gebruik bijvoorbeeld de lijst Eerder verschenen publicaties, onderaan de site van de ImpactTienDaagse. (34 publicaties)
Ga door met artikelen zoeken en criteria delen tot je denkt dat je een mooie set hebt en verder zoeken alleen tot herhaling leidt.